niedziela, 27 maja 2012

Nie ma jak u Mamy :)

Dziś post specjalny, bo poświęcony szczególnej Osobie - mojej Mamie :) Wiele osób pyta mnie, skąd się wzięło zainteresowanie robótkami ręcznymi... Odpowiedź na nie brzmi : mam to po Mamie :)) To właśnie Ona od lat fascynuje mnie Swoimi dziełami, Swoją wytrwałością, cierpliwością i upartością. Najlepszym potwierdzeniem Jej zdolności są Jej prace...

( wybaczcie jakość zdjęć... :/ )

Zdecydowanie moje ulubione obrazki :)



To tylko nieliczne z licznych dzieł mojej Mamy.

Zegar wzbudzający u każdego odwiedzającego duże zainteresowanie :)

Ale Mama zadziwia mnie i inspiruje nieustannie nie tylko Swoim haftowaniem ... To najlepsza Mama na świecie! :* Aktualnie pracuje nad nowym, zachwycającym dziełem. Zwieńczenie trudu oczywiście zaprezentuję na blogu :)

Ja nadal pracuję nad kamizelką dla Mamy. Niestety musiałam pracę zacząć od nowa, bo... no, troszkę mi nie wyszło :/ Ale nowa dzianina prezentuje się obiecująco :) Zdjęcia pierwszych efektów już wkrótce.

Czapka, o której wspominałam ostatnio, już trafiła w wyciągnięte w oczekiwaniu ręce przyjaciółki. Już nie długo będzie można podziwiać Weronikę w najświeższej hipsterskiej stylizacji na jej blogu :  http://pavementiswonderland.blogspot.com/
Oczywiście, zdjęcia znajdą się także u mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz