niedziela, 4 marca 2012

pierwsze oznaki wiosny :)


Czuć ją coraz bardziej. Zwiastują ją pierwsze, nieco nieśmiałe przebiśniegi oraz krokusy :) A skoro mowa o kwiatach, to przedstawiam Wam moje pierwsze kwieciste dzieła :)
Duża różana broszka - prezent urodzinowy dla przyjaciółki :)






Małe broszki :)






           



Efektem mojej pracy są : duża broszka złożona z trzech róż, małe broszki - pojedyncze różyczki, a także ażurowe kwiatki, które bardzo ożywiają bluzki, torby, sweterki itp :) Polecam ;)

7 komentarzy:

  1. ekhem !
    Ktoś tutaj ma talent ;*
    I nawet się nie pochwalił... xD
    Ładne podziw.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dobrane kolory, takie żywe, ciepłe, wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mała, czerwona różyczka może ożywiać już nie tylko mój strój, ale też i mentalność! Aż chce się ścigać taki zapał jak panny Anny;*
    a już na pewno śledzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele, wiele lat temu także robiłam tego typu rzeczy. Powróciły miłe wspomnienia, o których już prawie zapomniałam. Moja przyjaciółka pokazała mi Twój blog, jestem jej bardzo wdzięczna. Będę tu zaglądać!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tym blogiem. Fajne te broszki. Zazdroszczę Ci zdolności i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania podziwiam!Twój komin pobił wszystko;)a różyczki powoli tworzą autoreklamę;) Czekam na kolejne dzieła:*pozdrowienia dla nosicielek:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czapeczki na jajeczka. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń